Promocyjna oferta ważna jeszcze tylko przez:
Masz dobry kurs, szkolenie lub usługę, która może pomóc wielu osobom.
Ale jest mały problem.
Nie wiesz jak ją opisać na stronie, aby skusić klientów do zakupu.
A to zmienia pisanie w małe piekiełko, które za każdym razem wygląda tak samo.
Najpierw przez kilka minut patrzysz w kursor czekając na wenę... Po pewnym czasie zaczynasz nieśmiale pisać kilka pierwszych zdań... A potem szybko je kasujesz, bo Ci się nie podobają.
Cały ten proces powtarzasz jeszcze kilka razy...
... i po godzinie dalej patrzysz w pustą kartkę.
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tak się dzieje?
Na pewno nie jest to kwestia braku talentu.
Po prostu brakuje Ci konkretnej struktury pokazującej jak każda część Twojego tekstu powinna wyglądać. To dlatego pisanie zajmuje Ci wieczność i niewiele z niego wynika.
Masz dobry kurs, szkolenie lub usługę, która może pomóc wielu osobom.
Ale jest mały problem.
Nie wiesz jak ją opisać na stronie, aby skusić klientów do zakupu.
A to zmienia pisanie w małe piekiełko, które za każdym razem wygląda tak samo.
Najpierw kilka minut patrzysz w kursor czekając na wenę... Potem nieśmiale piszesz kilka pierwszych zdań...
Szybko je jednak kasujesz, bo Ci się nie podobają. Powtarzasz to jeszcze kilka razy...
... i po godzinie dalej patrzysz w pustą kartkę.
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tak się dzieje?
Na pewno nie jest to kwestia braku talentu.
Po prostu brakuje Ci konkretnej struktury pokazującej jak każda część Twojego tekstu powinna wyglądać.
I to dlatego pisanie zajmuje Ci wieczność i niewiele z niego wynika.
NIE JESTEŚ W TYM OSAMOTNIONY!
NIE JESTEŚ W TYM OSAMOTNIONY!
Wielu ekspertów i specjalistów też nie wie jak zaciekawić klienta swoją ofertą. Jako marketer i psycholog biznesu widzę to niemal na każdym kroku.
Najgorsze jest to, że często największe problemy mają z tym osoby dobre w tym, co robią. Działające etycznie. I mogące wnieść realną wartość do życia swoich klientów.
A mnie to boli, bo sam kiedyś byłem na ich miejscu.
Dlatego w ciągu ostatnich lat testowałem wiele różnych metod pisania tekstów. Dzięki temu odkryłem, które z nich najlepiej się spisują. Opracowałem też własne metody ich tworzenia.
A dzisiaj chcę się podzielić jedną z nich właśnie z Tobą!
Wielu ekspertów i specjalistów też nie wie jak zaciekawić klienta swoją ofertą. Jako marketer i psycholog biznesu widzę to niemal na każdym kroku.
Najgorsze jest to, że często największe problemy mają z tym osoby dobre w tym, co robią. Działające etycznie. I mogące wnieść realną wartość do życia swoich klientów.
A mnie to boli, bo sam kiedyś byłem na ich miejscu.
Dlatego w ciągu ostatnich lat testowałem wiele różnych metod pisania tekstów. Dzięki temu odkryłem, które z nich najlepiej się spisują.
Opracowałem też własne metody ich tworzenia. A dzisiaj chcę się podzielić jedną z nich właśnie z Tobą!
"CopyHacking - Szybkie Pisanie Ofert" to 5-dniowy kurs online, w którym pokażę Ci jak wygląda proces szybkiego pisania oferty. Bez czekania na wenę. I bez składania klientowi obietnic, w które sam nie wierzysz.
Celem tego kursu NIE JEST zrobienie z Ciebie mistrza copywritingu.
Aby napisać wciągającą ofertę nie musisz znać wszystkich copywriterskich technik i sztuczek. Wystarczy jedynie, że opanujesz główne zasady ich tworzenia oraz dobrze poznasz swojego klienta.
Dlatego w tym kursie nie będę zasypywał Cię zbędną teorią, której później i tak nie będziesz potrafił wykorzystać w praktyce.
Zamiast tego dostarczę Ci proste narzędzia, dzięki którym szybko stworzysz przyzwoity i ciekawy tekst.
I zrobisz to lepiej niż większość agencji marketingowych działających po łebkach.
23 lekcji wideo o łącznej długości ponad 3 godzin
Każdego dnia otrzymasz dostęp do nowych lekcji z kolejnymi działaniami, które musisz wykonać, aby napisać swoją ofertę!
2 gotowe szablony tekstów w stylu kopiuj & wklej & zmodyfikuj
Aby maksymalnie ułatwić Ci pracę nad tekstem przygotowałem dla Ciebie 2 gotowe szablony tekstów - jeden pod produkty edukacyjne, drugi pod usługi.
Dzięki nim będziesz nie tylko wiedział z jakich sekcji powinna składać się Twoja oferta, ale również jak zabrać się za napisanie każdej z nich.
Pliki PDF z prezentacjami oraz pracami domowymi
Do kursu dołączone są również prace domowe z konkretnymi zadaniami do wykonania.
Otrzymasz również prezentacje PDF do pobrania, dzięki którym z łatwości będziesz mógł odświeżyć zdobytą wiedzę za każdym razem, gdy będzie Ci ona potrzebna.
Lekcja I: Dlaczego potrzebujesz Awataru Idealnego Klienta?
Lekcja II: Metafora Anielskiej i Piekielnej Wyspy
Lekcja III: Piekielna Wyspa Klienta
Lekcja IV: Anielska Wyspa Klienta
Lekcja V: Ocean Klienta
Lekcja VI: Praca domowa
Lekcja I: Dlaczego atrakcyjność Twojej oferty jest tak ważna?
Lekcja II: Research ofert konkurencji
Lekcja III: 5 sposobów na zwiększenie atrakcyjności oferty
Lekcja IV: Praca domowa
Lekcja I: Dlaczego przed rozpoczęciem pisania musisz przygotować notatki n.t. Twojego produkt lub usługi?
Lekcja II: Analiza Twojego produktu lub usługi - tworzenie notatek
Lekcja III: Praca domowa
Lekcja I: Wprowadzenie
Lekcja II: Struktura tekstu strony sprzedażowej - usługi
Lekcja III: Przykładowy tekst strony sprzedażowej - usługi
Lekcja IV: Struktura tekstu strony sprzedażowej - produkty edukacyjne
Lekcja V: Przykładowy tekst strony sprzedażowej - produkty edukacyjne
Lekcja VI: Praca domowa
Lekcja I: Wprowadzenie
Lekcja II: Jak redagować tekst, aby lepiej się go czytało?
Lekcja III: Przykład redagowania tekstu w praktyce
Lekcja IV: Praca domowa
Kurs "CopyHacking - Szybkie Pisanie Ofert" jest objęty 90-dniową gwarancją satysfakcji.
Wierzę w jego wartość i jestem przekonany, że jeżeli wykonasz wszystkie zawarte w nim ćwiczenia, to wniesie pozytywną wartość do Twojego biznesu.
Gdyby jednak z jakiegokolwiek powodu nie spełnił Twoich oczekiwań, to wystarczy, że w ciągu 90 dni wyślesz do mnie maila na adres e-mail: kontakt@jakubwalewicz.pl, a ja zwrócę Ci pieniądze bez zadawania jakichkolwiek pytań.